Что мы делаем?

Мы делаем людей Сильнее, Спокойнее, Совестливее

т.е. Лучше

Навык

Мы даем Навыки.

Свою Жизнь наполните

смыслом сами.

наука о простом

Простые способы.

Простые действия.

Непростые результаты.

Не бійся нічого

Не бійся нічого,

Що можеш побачити.

Та й чого не можеш.

Где использовать?

- межличностное общение

- работа

- спорт

- любые виды обучения

План обучения

План навчання з Наук до плетіння та розплетіння Долі.

 

  1. План навчання.

    Плетіння та розплетіння Долі.

    Допуск - 1й та 2й ступіні в будь-кого по програмі Скульского (базові навички з роботи з біоенегією)

    1. Загальні засади
      1. Повтор теоретичного блоку Реальність-Дійсність для розуміння з чим саме працювати й куди сами доправити Увагу. Знов подивитись тут.
      2. Згадка й пригадування як один єдиний спосіб зрозуміти - як працює приховане у підсвідомості. Недоля або Карма. Українська мова знов підказує - враження вразило, сильне враження - сильно вражає.
      3. Тілесна метафора (ТМ) - “я відчуваю своє тіло, як би …. ” - базове підгрунтя зміни стану, настрою та Долі з Недолею.
      4. Поняття ланцюга Недолі або зв”язані спомини.
      5. Перезабарвлення (рефреймінг по НЛП) споминів для зміни схем або трафаретів поведінки.
      6. Доля й Недоля - однакові за механізмом впливу, різні за знаком остаточних переживань,тобто негативні або позитивні.
      7. Недоля може спрацьовувати як на позитивному (дуже багато преживань) підргунті, так і на негативному, різні емоції спочатку, однаково поганий кінець.
      8. Мірило позитивності, гарності(хварності) - екологічності бажання та бажаного. Повтор “автентична хатинка” або Домік.
      9. Підгрунтя якоріння та його файний спосіб.

    три години

  2. Практика. Науки від Недолі.
    1. Повтор 2ст (дуже коротко та з необхідності):
      1. Глина
      2. Струмки(канали).
      3. Потокі.
      4. Зняття негативу.
      5. Вирівнювання потенціалу у нульовій точці.
      6. Чакри, джерела, колодязі - початок:
        1. Мерехтіння
        2. Зміна кольору.
        3. Полагодження гуморального відгуку тіла - “чистка чакр”.
    2. Пригадати та записати такі пригоди:
      1. Потужне переживання без людських втрат
      2. На перший погляд схожі спомини про неконструктивну або не ефективну та неконтрольовану поведінку. (краще заздалегідь до навчаня)
    3. Практика з безпосередньою зміною тілесної метафори.
      1. Проста (пряма) зміна самої метафори у відчуттях або структурована психосоматика або структурна тілесна метафора:
        1. Простий Способ пов"язаний з диханням, "вдих-туди, видих-сюди".
        2. Кермо Долі.
        3. Без Часового прив”язування.
        4. З Часовим прив”язуванням - ланцюги Недолі (зв”язані спомини).
      2. Зміна ТМ за допомогою Нави, Дива або МП:
        1. Автентична хатинка - нагадування з першого ступеню.
        2. Зміна ТМ по Стихіям:
          1. Вода - чорний та червоний прошарки Землі.
          2. Повітря - Мамай (Кам”яна баба).
          3. Земля (каміння) - Тур.

Доки захід Сонця.

Другий день, з 11 ої

  1. Здолання Жаху.
    1. Жива, видих в Живу.
    2. За допомогою чакр див п.5.а.
  2. Практика. Науки до Долі.
    1. Теорія - Доля від Недолі відрізняється тільки позитивним відгуком тіла та відсутністю локалізації, тобто бажання на все тіло.
    2. Вимірювання бажання- помірковане бажання. Автентична хатинка.
    3. Два способи розміщення поміркованого бажання у тілі з метафорою “тихе блаженство”.
    4. Енергетична підтримка бажання.
  3. Чакри, джерела, колодязі - продовження:
    1. Спосіб Гирька - просте втручання у роботу чакри.
    2. Спосіб “кулька з куприку”
    3. Потоки у роботі чакр.
    4. Якоріння.
  4. Вирівнювання роботи внутрішніх органів за допомогою потоків
    1. Вичищення органу, видалення непроходимостей та некомфортних включень.
    2. Заповнення після санації.
    3. Якоріння кінцевого стану. Трафарет здоров”я.
  5. Спроба дивлення у “пройдешні життя” - зафіксовані у генетиці трафарети поведінки й картини загибелі. Розбарвлення або перезабарвлення таких “споминів”.
    1. Спосіб отримати доступ до генетично збережених “картинок”, тілесних метафор
    2. Саме медитація.
    3. У випадку доступу до некомфортних спогадів - перетворення кінцівок.

Допоки мені на потяг.

 

Вы здесь: Home Разделы План обучения II уровень обучения. План навчання з Наук до плетіння та розплетіння Долі.