Разделы
«НАУКА АЛЬБО СПОСОБ.» старод*
- Информация о материале
- Создано: 23 февраля 2017
- Просмотров: 1632
Багато списів зламали називаючи свої системи підготовки різними красними словами.
Справа в тому, що наприклад характерник – це людина з певним переліком певних якостей.
Знахар, мольфар, градівник, відьмак, відьма, чарівник, галдовник, химородник, травник, зілляр, костоправ – це все люди із своїм особистим певним переліком деяких певних властивостей з ряду «дещо поряд» - одне й друге.
Але навіть у кожного окремого передставника тієї чи іншої «магічної» галузі були свої окремі особисті способи, методи та прийоми.
Що це має означати практично для нас?
А те, що не було ні характерства, ні характерництва, ані спаса ані ниц чого іншого.
Бо була просто Наука.
Була Наука чогось.
Була Наука від (от, вод, од) чогось.
Саме слово «наука» у данному випадку мало значення – научення, навчання якоїсь дії, внутрішній – образ, відчуття або зовнішній – обряд, замовляння, дії з замовлянням.
Тобто, як так зробити якимось дивним чином, щоб щось здійснилось – утворилось, або навпаки, щоб щось не мало змоги здійснитися – розчинилось, коли відсутня можливість здійснити або розчинити те у звичайний фізичний спосіб.
Наприклад, наука для дощу або наука від дощу.
Й далі йшли у старих зошитах, потім званих «чорними книгами» що та як треба робити.
Так звані або дійсно справжні «носії стародавнього знання й нащадки древніх родів» мало допомагають у розумінні що та як, бо багато чого вже просто загубилось. Цінність їх знаннь від того не зменшується, але…
Наприклад науки градівництва:
- якщо відводили град особливим ножем – мольфарство, бо той ніж є мольфа
- якщо певним уявним образом (не чином, а образом – вир,вихор) – хімородництво, чарівництво,відмацтво, відьомство
- якщо певним обрядом – як послідовністю дій – волховство, замовляння
Але для якихось дій потрібні були як артефакти-терафіми, вони ж мольфи, наприклад прутик-однолітець, ніж зроблений без жодного удару молотом, тріска від розтрощеного блискавкою дерева, тощо, так і замовляння при діях цими артефактами, й внутрішні дії – образи, які утримували в уяві.
Тому розділити ту Науку зовсім нема змоги, бо й те й інше використовувалось усіма.